Logo

Logo

Újdonságok:

Bicsi-bocsi-bocsánat.


                                  It's been 84 years.. 



Amikor a blogom indítottam úgy gondoltam, hogy naponta fogok ide írni. Há' ez nem jött össze és nem is fog sajnos. Olyan szinten leszív a munka, hogy az hihetetlen. Szerencsére holnap lesz az utolsó napom júliusig, mivel tanulni kell szóbeli vizsgára, gyakorolni gyakorlatra és a többi.. Eléggé nehézkésen éltem meg az elmúlt hetet, mivel minden dolog összejött a melóban aminek nem kellett volna. Idióta megrendelők, trehány beszállítók és emellé munka mint az özön. Igen tudom ez az élet, megszoktam már ezt az egészet  csak valamiért a héten teljesen máshogy reagálom le a problémákat mint kéne és nem tudom miért van ez. Valószínűleg bennem van a félsz a vizsga miatt, várom már a kis BP-i trippünket (ja igen, Júni 23-25-ig Pesten a Kossuth tér környékén tanyázok, úti cél : múzeumok éjszakája és a fővárosunk felmérése! :D)
A hétvégén is elleszek havazva és még mindig semmi ötletem sincs, hogy miről beszéljek nektek- milyen témát feszegessek. Asszem alkotói krízisben vagyok.. :D Próbálok még a mai nap összedobni egy kis filmes blogbejegyzést, nem ígérek semmit. Legközelebbi viszont látásunkig


- Árri vedercsi!

Share on Google Plus

About duplag

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése