Logo

Logo

Újdonságok:

Első kis szösszenet.

Sokadjára kezdek bele a köszöntő szöveg megírásába. Ez egy rossz berögzülés, mindent tökéletesen, logikusan sorrendbe szedve akarok elmondani nektek a videóimban, azt akarom, hogy egy értelmesnek tűnő fiatalember képe lebegjen a szemetek előtt amikor megnyitjátok bármelyik videómat. Viszont ez nem az a platform, itt próbálom teljesen magamat adni és spontán mesélni nektek a mindennapjaimról és azokról a gondolatokról amik engem foglalkoztatnak .
Van DuplaGondol aki próbálja osztani a nemlétező eszét nektek és buzdítani arra, hogy jobban figyeljétek az értékeket és van Misi aki néha egy retardált fóka szintjén mozog. (elnézést kérek a retardált fókáktól, hogy hozzájuk hasonlítom magam) Tévhit azt gondolni rólam, hogy én tanultam vagy egyáltalán értem azt amiről beszélek, mivel azok a témák amiket peddzegetek jóval komplexebbek annál, mint ahogy én beszélek róluk egyes videókban, egyszerűen csak megpróbálom .mp3-ba letömöríteni nektek a téma egy kisebb százalékát, hogy kedvet kapjatok hozzá. De elég volt a Frjutyub cölöp wannabe-ségemről beszélnem jöjjön egy kis rövid bemutatkozó. 
Mint ahogy említettem születési nevem Mihály amit baromira utálok, mivel nagyon hivatalos és még a becézett formái is katasztrofálisak, 20 esztendős lennék, szeptemberbe töltöm be a 21-et. (feltéve ha egyáltalán megérem) Szakmai szálon tanultam, Gépészeti szakközépiskolába jártam ahol 2 éve érettségiztem, ami után egy két éves Technikusi képzésre jelentkeztem amit 3 hete fejeztem be épp az úgynevezett vizsgaidőszak közepén vagyok. Ámde az a slussz poén, hogy egyáltalán nem foglalkoztattak a műszaki dolgok, a velem egy idős fiúk nagy része a kocsikat és a csajokat szeretné jobban megismerni belülről, én viszont az emberiség működését mivel úgy gondolom, hogy minden problémára van megoldás egyszerűen csak nem ismerjük még a válaszokat. Jelen pillanatban nem tudom, hogy mit kezdjek az életemmel. Dolgozni járok szakmán belül, de mivel nem szeretem azt amit csinálok, ezért nem vagyok teljes mértékben boldog. És itt kezdődik el a nagybetűs élet amiről mindenki beszél. A blogot azért hoztam létre, hogy ezt a nehéznek tűnő korszakot együtt éljem meg veletek drága nézőimmel és mostmár olvasóimmal. 
Este negyed nyolc van, teendőm mint a tenger mivel holnap egy új videót hozok a Tanú c. film személyében tehát mára elköszönök tőletek. Köszönöm szépen mindenkinek aki megelőlegezte a bizalmat és rákattintott erre az értelmetlen írásra remélem még viszont látjuk egymást! :D
Share on Google Plus

About duplag

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése